lørdag den 2. august 2008

Dag 4 Ry, aften

Her er så stille nu, at jeg kunne komme i tvivl om de overhovedet har været her, hvis det ikke lige var fordi, jeg triller rundt om opvasken og de smukke ting, som de efterlod. Ikke bare, som smukke gaver i fysisk forstand, men også ordene, tankerne, meningerne og holdningerne, vi delte ud af på kryds og tværs.

Selvom jeg er sulten og nipper af resterne, er jeg mæt. Jeg er træt og glad. Det har været en forrygende eftermiddag, som jeg sent vil glemme, og jeg tror minsandten, at jeg har fundet kimen til venskab her i den jyske muld.

For filan, hvor er jeg glad for at I kom!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg viste det Sifka...de kvinder er bare så skønne....og du med...godt I havde en god dag :-)

Anonym sagde ...

Det lyder til, at du/I har haft en fantastisk dag. Tak fordi du delte med os andre ;-)

Nille sagde ...

Det lyder som en god dag - helt derovre i mulden er der gode ting at finde!

Liselotte sagde ...

For filan, hvor er jeg glad for, at vi kom - og forøvrigt er jeg lige landet for ti minutter siden. Jeg kører ikke langsomt, men Ella fik en uimodståelig trang til... usundt... og jeg var ikke være at lokke... og så gjorde vi holdt, hyggede, grinede lidt mere og enedes om, at det har været en SKØN dag :-)

Tak for den, Sifka :-)

Anne sagde ...

Det var herlige timer, Sifka, tak for dem!

Selskabet var det bedste, men 70'er-huset var nu heller ikke til at stå for :-)