lørdag den 2. august 2008

Dag 4 Ry, morgen

Op med hønsene, eller...nej, klokken var kun halv fire, så jeg tog en tur til. Det er jo ferie. Rosita har accepteret mig, og i går kom hun hjem fra en tur i regnen, og gned sin meget våde kattepels opad benet på mig. Den oplevelse har jeg aldrig haft med nattegudinden, for hun hader vand på pelsen, selv som små stænk. Var hun en udekat tror jeg hun ville holde sig indendørs på regnvejrsdage.

Jeg har været en tur i køkkenet, og det er lidt af en prøvelse, for jeg skal famle mig frem og lede efter tingene. Heldigvis har jeg valgt en simpel, men lækker lille frokostanretning, men allerede nu begynder forslagene at dukke op i min indre kogebog. Jeg må se, hvor det ender.

Om et par timer er Liselotte, Ella og Åse på vej, og jeg glæder mig rigtig, rigtig meget. Jeg må tilstå, at jeg håber at vejret lander på ophold, for det er altså det sjoveste, når man skal have besøg.

4 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Jeg glæder mig også, Sifka. Rigtigt meget - og om der er ophold eller ej, så skal vi nok finde ud af at hygge os, er jeg sikker på :-)

Anonym sagde ...

Jeg vil ønsker Jer en rigtig dejlig dag med eller uden solskin ;-)

Marianne sagde ...

Hvor lyder det til du hygger dig rigtig meget!
Dejligt.

Må I få en rigtig god dag med masser af snak :-)

Anne sagde ...

Det bliver den dejligste eftermiddag, Sifka, det er jeg ganske sikker på.
Og mon ikke også solen lader sig vise i Ry...