mandag den 4. august 2008

Dag 6 Ry, morgen

Det regner. Meget, og indtil videre ser det ud til at vare et stykke tid. Grå himmel, og mig på ferie. Hmm!

Anne kom med en hel pose skønne ting til mig forleden. Blandt andet en dejlig stor tekop, samt en æske med urtete af bedste slags. Da jeg for et øjeblik siden åbnede op for herlighederne, bredte der sig en vidunderlig duft omkring mig. Vandet har kogt, så nu er brygningen i gang.

Dagen i dag ligger for mine fødder, så jeg kan bare tage for mig, men regnen lægger en dæmper på, dog har jeg en fornemmelse af, at regnfrakken på et tidspunkt bliver hægtet af knagen, og jeg vil traske ud i det blå.

Allerførst skal jeg dog nyde min skønne kop te, sammen med et brød fra Emmery's, som jeg købte med hjem fra Århus igår, og det er jeg rigtig, rigtig glad for jeg gjorde, for med det vejr skal der altså noget tungtvejende smagsfylde på bordet.

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

En kop te og godt brød; så kan dagen godt starte selvom det er regnvejr.
Jeg har første feriedag nu, men det er fino med regn, for jeg ved jeg får sol senere ;0)

Jeg håber, du finder på noget godt at bruge dagen på!

Lene sagde ...

Håber du har fået tørvejr nu, sådan ser det i hvert fald ud på radar billederne

Sifka sagde ...

Det blev tørvejr:)