mandag den 4. august 2008

Dag 6 Ry, eftermiddag

Jeg vendte ryggen til verdensvinduet for en stund, og fordybede mig i en af den mange tvkanaler, der findes her i Jylland. Måske forbydede jeg mere end, det lige var planen, men pyt, det regner i stænger. Eller, det vil sige, næsten. For jeg kom til at overse en omgang opholdsvejr, og da jeg endelig registrede det, og ville slå til med en udendørs fornøjelse, blev der åbnet for hanerne igen.

Næste gang det sker, er jeg klar, for jeg vil bruge denne omgang vanding til at ordne, hvad ordnes skal og derefter sidde parat. Mens jeg venter, kan jeg meget passende strikke videre på en omgang lilla spidser, der strikkes af lækkert blødt bouclegarn, der var på tilbud i Garngalleriet forleden.

Det er merino, og jeg gentager gerne, lækkert blødt.

5 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Spidserne ser skønne ud og vejret er heller ikke til andet, Sifka - så nyd, at du kan sidde indendøre med tv og te, hygge og kat. Det vil jeg i hvert fald gøre her (jeg bytter bare lige katten ud med Oskar) ;-)

Anonym sagde ...

Hvor ser din præstation dejlig ud og hvor er din ametyst dog uendelig smuk. Farverne klæder hinanden utroligt flot ;-)

Sifka sagde ...

Liselotte, dagen blev helt tilbagelænet. Jeg har fanget det der med bare at lade stå til og det er så fedt!

Jeanette Mariae, Det er desværre ikke mine ametyster. De hører hjemme her i feriehusest og er meget, meget smukke.

Anonym sagde ...

De der spidser...findes der mon en opskrift på dem..
De er utrolig smukke og så den farve..

Sifka sagde ...

Inge, opskriften er lige her:
http://himmelsehavet.blogspot.com/2008/01/en-lille-spids-til-halsen.html