tirsdag den 5. august 2008

Dag 7 Ry, morgen

Hvis man nu var til den slags, kunne man lade sig falde i et med de sorte silhouetter, der dannes af modlyset. Jeg foretrækker at stille skarpt på lige netop lyset. Midt i det grå, revner og sprækker den, og lysere partier bryder ud.

Rosita fik en ekstra mundfuld, ikke fordi jeg har, hverken drukket øl, eller spist flødeboller til morgen, men bare fordi det er en god dag.

Er jeg da blevet helt lalleglad, af at tulle rundt her i det jyske? Nej, men jeg skal med til scanning, og måske slipper jeg gennem nåleøjet, og kommer med på en kigger. Bare tanken om, måske at få lov at Septemberalfen, kan da kun skabe lalleglæde, ing'?

Men først skal jeg lige have noget praktisk fra hånden, lidt bad, lidt mad og en god portion glanen ud i luften. Fra verandaen, forståes.

Og lige nu brød solen igennem. Hvor heldig er det lige, at jeg er?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Meget, meget heldig, vil jeg sige. Herligt ;-)

Anonym sagde ...

Waw "med på en kigger" Held og lykke med kiggeriet! Hanne

Helle K. sagde ...

SUPER heldig :) Det er simpelthen det største :)