torsdag den 7. august 2008

Dag 9 Ry, morgen

Opladning. Telefon. Kamerabatteri. Mig selv. Stille morgen. Jeg oplader. Alt. Laver kaffe. Smører brød. Skiver ost og åbner marmeladeglas. Læser, mens kaffen trækker vejret i den lånte stempelkande. Hende her har da ret. Vi er ikke store piger! Så hellere fed kone, cool og tyk.

Stille morgen. Stille vejr. Opholdsvejr af den grå slags. Opklaring undervejs. Måske.

Jeg har slået masker op på en pind 2½ med lækkert garn. Strikker babybluse, men får ideer, så senere går jeg måske en tur ned ad bakken. En gang sørøverstriber spøger, og der er noget meget, meget lækkert mohair på tilbud, og såvidt jeg husker i de rette farver. Hvid og sort. Alfens mor vil så gerne.

Kaffen er vist færdig, og jeg er sulten efter rugbrød med ost og marmelade. Solbær og hyben. Det er sæson.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det kunne bare så sejt!