fredag den 22. august 2008

Meget mere end en blogændring

Der er noget galt med min blog. Eller med mig, måske? Jeg er stadig glad for at skrive og fotografere, men det hænger ikke rigtig sammen. Det er ikke fordi, den keder mig, men alligevel synes jeg, den er lidt kedelig, og trænger til et nyt image, eller ansigt, eller hvad det nu skal kaldes. Indholdet er også lidt tyndt i øllet, og jeg savner at få skrevet nogle af de rigtige fortællinger, der stadig rumler rundt i, og omkring mig.

Jeg gør mig også nogle overvejelser om tid. Meget tid, lidt tid, ingen tid. Overvejelser om andre ændringer, der handler om en anden slags tid. Der er noget der rører på sig, noget der gerne vil udvikle sig. Noget der vil struktureres, omstruktureres og målrettes. Tror jeg. Måske?

Jeg har i hvert fald lyst til at lege med bloggens udseende. Så godt, som jeg nu kan. Det er vist almindeligt, at man til tider løber ud i sandet, og trænger til at komme igen. I en ny og forhåbentlig forbedret udgave. Og når det er sagt, kan jeg mærke at det, der rører på sig, slår sig tøjret, og vil være med. Gad vide, hvad filan det er, der rumsterer?

Jeg ved ikke, om jeg lukker butikken, mens jeg hamrer, banker, maler og tapetserer, eller om indlæggene vil udkomme som vanligt. Jeg ved i virkeligheden slet ikke, om jeg kan klare den med at hamre og banke. Jeg ved det bare ikke. Jeg ved heller ikke, hvor længe situationen vil være sådan, men hæng ud, hop af, hæng på, what ever, måske er det bare en døgnfluenza, der har taget mig.

7 kommentarer:

Kagekonen sagde ...

åh... jeg har det faktisk ligesådan, men tør ikke tage fat i hammeren... så jeg hænger på og nyder godt af dine erfaringer bagefter. God arbejdslyst :-)

Nille sagde ...

Jeg håber på en Roskilde-syge - fordi din blog er en sjældent set eksplosion af ord - tit sammenholdt med dine gastronomiske eksplosioner... men under alle omstændigheder ikke nedrivningsmoden. Det kan jeg ikke tro... eller jeg vil ikke!

Anonym sagde ...

man gør, hvad man skal gøre...lyt til mavefornemmelsen :-)

Unknown sagde ...

Jeg hænger på! Lige meget om du maler og banker . Holder så meget af at læse med, selv om jeg af en eller anden grund, ikke kommenterer så meget ..Undskyld :-)

Jette sagde ...

God forbøjelse med ombygningen, glæder os til evt. at følge med under processen, og til at se det færdige resultat

Marianne sagde ...

Ombygninger må der nogen gange til - før man kommer derhen man gerne vil - du finder sikkert frem til dit rette element og jeg elsker din blog uanset :-)

Unknown sagde ...

Det er blevet et flot resultat Sifka - tillykke med det.