lørdag den 23. august 2008

Fuglehandel

Nogen gange kan fortiden ramme én i nakken, på de sjoveste måder. Jeg sad forleden, og skøjtede rundt på nettet, læste blogs og hyggede mig grundigt. På et tidpunkt faldt jeg over det her ,og erindringslynet slog ned.

Der var ikke langt fra erindring til handling. Jeg kunne mærke, at det var vigtigt for mig at få de to pipser hjem i vindueskarmen, eller på hylden. Så jeg handlede, nærmest ude at tænke, og ikke mange dage efter stod posten på måtten med en pakke til mig. Fremover, har jeg tænkt mig at kigge forbi hos Kamma, for der kommer sikkert andre gode minder frem på hendes hylder.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det er slet ikke så ringe med nogle pipfugle der højt til vejrs :-)

Anne sagde ...

Hvor skægt, Sifka, lige præcis de fugle fangede også mine øjne, da jeg så billederne fra Kamma, de er herlige, er de :-)