tirsdag den 26. august 2008

Sandsæk

Min aftensmad blev udsat for en stund, for jeg blev inviteret til at udfylde en afbudsplads på et lokalt meditationshold. Fyrre minutter i dybet. Fyrre minutter i kontakt med indersiden. Anbefalelsesværdigt!

På vejen hjem flaskede det hele sig i en sodavand til Bjørnen og et bæger nyligt introduceret is. Jordbærostekageis. Det lyder måske en smule indviklet, men også interessant. Snart vil det vise sig om det var tilbuddet værd, for jeg er ved at lande i sofaen, klar til film og prøvesmagning.

Og venner, jeg siger jer, den sorte grydes indhold, serveret med ris var simpelhen en hel del meditation værd. Og hvor heldig er jeg lige, at kunne tilbringe aftenen fyldt op med hvidt lys, og velvære i hvert eneste molekyle? Meget, meget heldig!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh, ja, god mad mod gråvejr! så kommer solen:-)

Unknown sagde ...

Det var dog dejligt !

Anonym sagde ...

Det lyder spændende med dit meditationshold! Dejligt hvis du kan få glæde af det.
Og jordbærostekageis - det var dog en utrolig sammensætning ;-)

Kagekonen sagde ...

Hvor herligt at du lige fik en plads... Meditation kan være rigtig godt i en travl hverdag.

Strawberry Cheesecake fra B&J er min favorit sammen med den der med dobbelt chokolade og karamel og den med... nøj, man B&J is er altså bare såååå godt.