onsdag den 20. august 2008

Sent ude

Jeg har været længe ude i dag, og derfor skal maden være nem og helst hurtig. Indtil videre er det ikke rigtig gået, som jeg gerne ville, men jeg kommer efter det, gør jeg.

En pakke hakket økogris er blevet håndblandet med en potte purløg i drys, samt en pæn humpel høvlet Västerbotten. Salt og peber.

Og hvad så? Jeg tænkte kartofler i kvarte, bagt i ovnen, men jeg havde brugt kvoten, og måtte se mig om efter andre muligheder, for jeg går i hvert fald ikke ned igen, når jeg først er kommet op!

Rødbeder! Jeg har masser af rødbeder. Og gulerødder. De ryger i ovnen, efter rensning og udskæring. Jeg har vist også noget ost af en art, som måske kan spille en rolle. Jamen, nu kører det vist bare.

1 kommentar:

Tina - omme i London sagde ...

Nej, hvor ser det bare laekkert ud!