onsdag den 1. oktober 2008

En flok fugle

Nu er de her igen. De sorte fugle, der henad aftenstide samles i flokke i træerne rundt omkring i min udsigt. Ind i mellem, tager noget vist ved dem, og de hvirvler skræppende om ørerne på, hvad der nu måtte bevæge sig gennem luften på det givne tidspunkt.

I dag sad de i lange baner, og gloede målløse af beundring på en regnbue, der forhåbentlig bærer noget godt med sig, for jeg kan faktisk godt bruge noget godt. Er løbet en smule tør for goder.

Hvad laver du her, når du skulle stå på Skejby med en alf i armene? Ja, det samme spørger jeg mig selv om.

Til totalt nysgerrighed kan jeg afsløre, at svaret indholder noget influenza, lidt lavvandskasse og en lille smule stress. Men nye billetter er bestilt, så jeg er flyvefærdig om en lille månedstid. Og så skal der for alvor løftes noget alf.

5 kommentarer:

Lene sagde ...

må noget godt komme forbi dig, så du snart kan stå med en smuk lille alf i armene :-)

Unknown sagde ...

Lene udtrykker det så smukt :-)

Annette sagde ...

Øv, det er synd! God bedring, og bedre udsigter ønskes du herfra!

HANNE sagde ...

Vi venter med glæde og tålmodighed :O)

Anonym sagde ...

se nu bare at komme afsted!!