tirsdag den 7. oktober 2008

Morgenbryg

Kommer ud af fjerene til en solbeskinnet morgen med bryg over Ørestaden. I nattens løb er jeg for alvor gået fra "flu" til "cold". Der nyses, pudses og hostes. Fortsætter det sådan, kan det værste være overstået til weekenden.

Jeg gik tidligt i seng, og vågnede tidligt, men selvom næsen render, føler jeg mig pænt ovenpå og overskudsagtig. Jeg har i det tidlige morgenlys lagt planer for dagen, og andre muligheder.

I dag skal jeg mødes med den brunøjede, der i virkeligheden er blåøjet, og jeg håber, at han har et godt forslag til løsning af mit knæproblem. Det kunne være rart, at slippe af med fornemmelsen af, at have løsdele rumlende rundt i knæet, når jeg fræser omkring på TrilleNyx.

På vejen væk fra det møde, er jeg måske heldig at falde over et rør med c-brus. Ah-tjuh!

4 kommentarer:

Lotte sagde ...

Prosit!
Og rigtig god bedring, Sifka.

Anonym sagde ...

rør med c-brus...forklaring?
stoffer? :-) af den gode slags forståes

God bedring...

Sifka sagde ...

Lotte, Jo tak, og Anne, det er c-vitamin i brusetabletform, som fås i rør. Så'en lidt Treoagtigt.

Anonym sagde ...

nåååå :-)