onsdag den 29. oktober 2008

Ramler det

Eller er jeg bare blevet rablende? Ingen af delene, men sagens kerne er, at jeg har aflyst turen til Alfeland. For anden gang. Nye billetter er bestilt, betalt og printet ud, for tredje gang, er lykkens gang, siger vi.

Der er en rigtig god grund til, at jeg har gjort det og alle berørte parter, Bjørnen inklusive, er enige med mig.

Mens vi kommer os over ændringerne, spiser vi Bjørnens bagels med cremet smøreost, lax og agurk i skiver. Det smager som altid, rigtig godt.

7 kommentarer:

Kagekonen sagde ...

håber at du er okay, og at aflysningen ikke skyldes noget alvorligt.

Lene sagde ...

Har samme håb som kagekonen. Ellers må alfebarnet jo komme til dig :-)

Anonym sagde ...

Det samme siger jeg.
Håber snart du får den lille at se, du har ventet så længe og glædet dig sådan også :-)

Anonym sagde ...

synger i samme kor som de øvrige Sifka...

HANNE sagde ...

Åh Sifka, jeg skulle lige til at skrive en mail til dig...jeg håber ikke du er blevet syg eller andet trist.
hvis vi nu skulle være så heldige at du kommer næste weekend (altså den 7.-9.) så skal du da absolut med til vores lille hygge strik-inn. Giv lyd, når du er klar :O)

Unknown sagde ...

Så må du hygge dig herhjemme. Håber alt er vel :-)

Anonym sagde ...

Det første jeg tænkte var egentlig om alfebarnet kan tåle al den microbe-invasion fra København, da du jo omgåes mange mennesker, som sikkert dagligt deler lidt smidtstof med dig (hvilket er sundt for voksne, men ikke for meget små børn < 6-8 mdr.)