lørdag den 15. november 2008

Broderbrød

Jeg har lige hevet det ud af ovnen. Duften af nybagt breder sig, og suppen står i den sorte, og luner.

Den er smagsat med chilisovs, karry, hvidløg og citrongræs. Det falder ingen for brystet, og rødderne har samarbejdet på smukkeste vis.

Om lidt bliver det for alvor lørdag aften, og mens fjernsynet kører, vil jeg nyde de begejstrede brøl fra Bjørnehulen. Der skal nemlig nydes skærm og spil i nye udgaver. Selv skal jeg føle mig frem, men med strikketøjet i baghånden.

Der går forresten et rygte på fb, at mit barnebarn skal hedde Victor.

Opdatering. Viktor med k.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

her brøles også fra et værelse lige over mit hoved...det er vist sjovt det spil...
mine strikkepinde bøvler med noget genbrugs-strik...noget trøjeværk der ikke vil som jeg ØV.
Victor...dejligt navn :-)

Sifka sagde ...

Og jeg er næsten færdig med et farverigt tørklæde, som skal bruges til gave til en meget farveglad dame.

Ja, Victor er fint:)

Anonym sagde ...

Rygtet kan bekræftes og jeg håber du bliver ligeså glad for valget som vi er, når du har set at han altså er en Viktor:0)

Anonym sagde ...

Nøj, hvor lyder det bare godt. God weekend.

Sifka sagde ...

Det blev faktisk rigtig godt, Marina og god weekend til dig og dine.