søndag den 9. november 2008

Dobbelt op

Jeg ryster Holbæk af mig, og prøver at undgå at opfatte søndag som lørdag, for det kommer kun til at give bagslag. Jeg koncentrerer mig om at lade tingene være. Holder op med at håbe at én dag vil kunne fornemmes som to.

Metro til Mad og vin, derefter en tur forbi arbejdspladsen, for at hente TrilleNyx
og efterladenskaber fra den halve times pause, der opstod mellem afsluttet fredagsjob og tur til Holbæk. Jeg har fået lov til at låne en dvdafspiller, og skal herefter ikke længere stå i kø til Bjørnens spillekonsol. Det er en god ting på en regnvejrdag.

Jeg kommer hjem som en druknet mus, men med bagagen tør og uskadt. Nu er det min tur til at tænde hyggelyset og varme mig i sofahjørnet. Der er stakke af aviser og dobbelt op på Gensyn med Brideshead.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Dejligt billede af paradisæblerne. Det er en af de ting jeg elsker ved vinteren alle de smukke bær i siluet mod himlen, eller som her tårnet.