søndag den 16. november 2008

Umuligt

Der hersker peace og pyramidespil overalt. Det vil sige, Bjørnen er i gang med en større oprydning og omrokering i hulen. Det er utroligt, hvad en ny skærm kan sætte i gang.

Derimod må jeg erkende, at mit næste møde med den brunøjede, der i virkeligheden er blåøjet, er rykket meget tæt på. Så tæt, at vigtigheden af vinterkalender og andre pligter, bare er smuldret helt. Så jeg har besluttet mig for at lade planer være planer og bare tøfle omkring i en mild grad af fraværenhed.

Dagens køkkenbesøg er mundet ud i veggedeller og et stort fad med rødbeder og kartofler, der skal bage i ovnen. Jeg har vendt rødderne i mandarinsaft og olivenolie, og når de er færdig skal de drysses med salt og ristede hasselnødder, eller græske tørrede oliven.

Det er det rene hippie, men det passer fint til den stemning, der hersker her for øjeblikket.

1 kommentar:

Andrea sagde ...

Undskyld jeg har smittet dig med Pyramide. I går var jeg nummer et i et par timer, det var stort.

Godt at du/I husker at spise, det gør ludomaner jo ikke altid ;)