søndag den 18. januar 2009

Viggo må vente

Der kommer meget forkølede lyde udfra Bjørnehulen og det er derfor definivt besluttet at vi udsætter bifturen til bedre tider.

Æblebrødet har taget uanede drejninger, og er efter første hævning endt i en bradepande, smurt med rapsolie, drysset med små blå druer, sesam- og hørfrø.

Jeg sidder i sofahjørnet, og roder i korrekt søndagsstil med fjernsynet, vild med dans på svensk, avisen, med et tårefremkaldende billede på forsiden, reklamestakken og strikketøjet lige indefor rækkevidde sammen med kæmpekoppen og noget at gnave i.

Ingen skal høre mig klage over, at jeg er havnet, hvor jeg er.




2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Mmm.. ser lækkert ud! Dét havde jeg aldrig selv haft fantasi til. Blev det godt? :)

Mette Lykke sagde ...

Viggo klare sig nok!!
Det ser meget lækkert fantasifuldt ud..