mandag den 23. februar 2009

Frugt og karry

Det lader til at de fem milliarder tarmflorabakterier har fundet sig til rette i systemet.

For at sikre mig en fortsat succes, har jeg lavet en stor grydefuld grisebasse i karry. Dagens valg af kød blev, som sagt gris i strimler, og selve sovsen blev lavet af rød- og hvidløg, tørrede tranebær, æbler, røde peberfrugter og kokosmælk. Af krydderier brugte jeg karry, tørret mynte, paprika, salt og peber. Stærkt og sødt i samme mundfuld.

Inden sengetid sluger jeg lige fem milliarder til.

3 kommentarer:

Rimkogeren sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Rimkogeren sagde ...

Jeg vil absolut mene og tro,
at du mener indvandrere
er noget forbandet rak,
til hvem du yderst bestemt
siger fandeme’ Nej Tak,
altså hvis de i dine tarme vil bo!

Så er det jo godt, at dine mælkesyrevenner er fremmedfjendske og snart får smidt de ubudne gæster ud!

Anonym sagde ...

Mums, hvor ser det lækkert ud! Vi gør det også i karryretter med kokosmælk :o)