søndag den 8. marts 2009

Kat på en varm radiator

Om jeg fatter, at hun kan holde det ud! Det må da også efterlade nogle fantastiske sovemærker i katteansigtet, selvom hun har pels på. Men det er, og bliver, en af nattegudindens foretrukne sovepladser, mens det rusker og regner udenfor.

Dagens vinduer minder mig om gamle dages ostebutikker, hvor vandet, på snedig vis, drev nedover ruden. Osteruder. Ostemad. Västerbotten.

Jeg var i Malmø igår sammen med Andrea, men det må jeg vende tilbage til senere, for smagsløgenen blev lige druknet i en lyst til blødt svensk brød med velsmagende svensk ost. Og begge dele forfindes tilfældigvis i mit køkken.

Sikke et held!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super reklamebillede, for det firma jeg arbejder i :o)

Sifka sagde ...

Hej Pluto, jeg er sikker på, at nattegudinden gerne stiller op som model, hvis lønnen ellers er god;)

Sanne sagde ...

Skønt billede! :)
Hvad med at lægge et bræt med en pude ovenpå på radiatoren, vi taler jo trods alt om en gudinde!