torsdag den 30. april 2009

Bare hun nu kan holde sig

Det var det, jeg tænkte, da jeg afsluttede torsdagsrengøringen med at rende ned efter en ny forsyning kattegrus.

Jeg må have haft dyb tillid til nattegudinden, for jeg tog chancen og en sludder med underboen om de kommende nye vinduer, og hvad deraf følger.

Jeg drømmer om nye bredere vindueskarme. Jeg drømmer om at få flyttet vasken i køkkenet. Jeg drømmer om at få udskiftet badekarret med et nyt og skinnende.

Jeg drømmer, gør jeg. Videre. Og i mens spiller jeg ud med en ny bruser. Gør jeg. Nemlig. Så.

Og nattegudinden? Hun holdt vand.

5 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Jamen, så er alt jo lutter lagkage. Dejligt at høre din lyd igen...

Klem fra engen ;-)

Mette Lykke sagde ...

Stakkels missekat. :-)))

Lene sagde ...

Drømme er gode at have og en kat der kan holde sig ligeså :-)

Skribenten sagde ...

Smil.. jeg drømmer også om nyt bad og køkken. Køkken fordi dvi nu har det mindste køkken i universet og bad fordi det bare er så gammelt at det er en gru.

Drømme har jo lov til at have ik.. :-)

Rigtig god weekend til dig sifka

Kagekonen sagde ...

jeg er et skarn og drømmer bare om, at mit nye køkken bliver færdigt ;)