tirsdag den 7. april 2009

To døde og en skilsmisse

Det blev hverken til loft, eller Ikea. Det var åbenbart tid til endnu en afskedsoprydning. Ting tager tid, også når man skal sige farvel. Jeg har taget turen før, men pludselig kunne jeg mærke, at tiden var moden til en ny omgang.

Skabe og skuffer blev gået grundigt og nådesløst igennem. Når jeg gik død, og blev ubeslutsom, ordnede jeg lidt almindeligheder, og traf mine beslutninger væk fra emnerne. Enormt effektivt system, der!

Og tænk, Bjørnen er blevet smittet, og har nu taget skridt til at rydde hulen. Vistnok gennemgribende denne gang. Jeg følger spændt udviklingen fra egne projekter.

Vaskemaskinen snurrer snart på den sidste omgang, og jeg kan snart se frem til en rungende tom vasketøjskurv. Bunden skulle efter planen have været nået tidligere, men en vis kat har væltet sig rundt i indholdet af hele to trådkurve i al hemmelighed.

Det er lidt ærgerligt, at helligdagene ligger tilsidst i ferien, for jeg vil vædde ti stegte på, at jeg er fornyelses- og indretningsklar på søndag. Og så er bixen jo lukket.

Ingen kommentarer: