lørdag den 16. maj 2009

Brødknæk

Der hviler en afventende stilhed i udsigten. Det er somom, at folk ikke rigtig ved, hvordan de skal forholde sig i det morgenfriske gråvejr. Efterhånden dukker busserne op og et par biler drejer om hjørnet og se lige, en cyklist!

Jeg holder fast i min morgenmad, og kan efterhånden se både fornuft og god økonomi i den forordning.

Gryderiet fra i går fyldte så meget, at jeg ikke orkede også at slå dej op, så hertil morgen stod jeg brødløs, indtil blikket faldt på det gode knäckebröd i kurven. Og så var det kun et spørgsmål om at koge tevand, og få smørekniven op af skuffen.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Næ, det vejr er ikke så opmuntrende...
Din morgenmad ser tilgengæld lækker ud :-)

Anonym sagde ...

tror da lige jeg vil gå i skabet og finde noget lignende ...er lidt småsulten, sådan lige pludselig ;-)

Jeannette Mariae sagde ...

Morgenmad, der så så lækker ud, må da opveje vejrliget.

Ha' en rigtig dejlig dag, Sifka ;-)

Mette Lykke sagde ...

Det er nu ok med en regnvejrs dag, og inde hygge, starinlys og måske en kop kakao..