mandag den 1. juni 2009

Skovbund

Skovbund, men bestemt på den gode måde. Sådan smager min første rigtige, hjemmegjorte grøntsagsjuice. Hjulpet på vej af æble, ingefær og citron, blev rød peber, broccoli, gulerødder og rødbede til en vellykket smagsoplevelse.

Jeg har i hast tillagt mig vanen med at skille presseren, og skylle alle delene grundigt, inden jeg går om bord i glasset. God vane!
Indtil videre har jeg været heldig med mine eksperimenter. Safterne, der havner i glassene, har alle været farverige og smagsfyldte, og med en basis af æble, citron og, eller ingefær, tror jeg ikke, at de fremtidige udskejelser går helt galt.
I morgen skal lageret af frugt og grønt atter fyldes op, for disse har virkelig fået ben at gå på, i hytten her, efter saftpresseren er flyttet ind.

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Fascinerende - og meget flot billede! Jeg tror, jeg stadig er lidt for meget kylling til at kaste mig ud i grøntsagsjuicer, men det lyder bestemt spændende :-)

Malou Klidmoster sagde ...

Slurf, det lyder som en rigtig god kombi :-)

Unknown sagde ...

Sejt !
Jeg forærede min væk.... Fik den aldrig brugt...Nu får jeg jo helt lyst igen... :-)

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er det godt at du har fået gang i maskine.
Jeg er også vild med at lave på æble og ingefær :)
Flot billede
Knus