fredag den 14. august 2009

Plukke plukke stjerner

Jeg er overvældet. Overvældet af glæde og fornøjning. Overvældet af oplevelser. Overvældet og mæt. Træt. Og færdig.

Jeg er helt og aldeles overvældet af alle de hilsner, jeg har fået dagen igennem med posten, på bloggen, på FB, og per telefon. Tusind tak for alle disse kærlige tanker, og gode ønsker. Og tro mig, de gik i opfyldelse allesammen! Mindst.

Og slet ikke mindst, i dag plukkede jeg min første stjerne på den gastronomiske himmel. Og tro mig, det bliver ikke den sidste.

6 kommentarer:

Anne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Pernille på 1. sagde ...

Åh Sifka har du været på Nimb, det må have været en oplevelse.

Hvor er den fantastisk din lysekrone,du er jo baronesse ligesom mig !

Knus

Unknown sagde ...

Sådan bør en fødselsdag være :-)

Valdemarsro sagde ...

Kæreste Sifka,
Stort tillykke herfra, lidt forsinket men velment og jeg er glad for at læse om din dejlige dag.

(jeg er bare ikke den hurtigste blogger på tasterne i disse dage)

Piskeriset sagde ...

Uh, din heldige kartoffel :-)
Det var da også en fantastisk ting at kaste sig ud i på sin fødselsdag!

Anne sagde ...

Gastronomisk stjerneplukning - det lyder som en skøn oplevelse.
Jeg vil gerne høre mere!
Herman har en plads i min stjerne-ønske-buket.

God lørdag. Jeg har hørt at solen er et sted derude.