søndag den 6. september 2009

I forkøbet

En lille seddel med ideer ligger på skrivebordet, og er blevet uaktuel. En ny ide har mast sig frem på førstepladsen, mens jeg har puslet rundt med hammer, små søm og klæbemasse. Plakater og familiebilleder finder sig til rette i stuer og værelser, og andre småting bliver lagt på plads.

Nydelsen er formidabel og kæmpestor. Jeg trænger til nuslerierne efter flere uger med støvsugermangel, overarbejde og skrigende, støvende håndværkere. Når dagen er omme, har jeg fundet mine hjemlige fødder igen, og kan forholdsvis overbærende gå endnu en støv-og støjfyldt uge i møde.

4 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Nå, det var da godt at det normaliseres ind imellem!

Sifka sagde ...

Ja tak, og jeg nyder det osse helt vildt:)

Unknown sagde ...

Det er den bedste måde at indtage sit hjem på :-)
Det ser ganske fint ud, i øvrigt :-)

Pernille på 1. sagde ...

Det er så dejligt med nye ideer. og det ser da fint ud det du har fået lavet der. jeg har også rigtig mange lyskæder og en af fordelene ved at det nu er blevet lidt mere mørkt er , at de nu kan blive tændt !

Knus