søndag den 6. september 2009

Soveværelsesvæg

Det var, da jeg læste her, at jeg opdagede, at det var lige den plakat, jeg manglede i mit soveværelse. Jeg har også opdaget, at jeg drømmer om et stort spejl med sølvramme.

Plakaten blev bestilt for flere uger siden, og jeg har ventet. Og ventet på at den skulle komme hjem fra Italien.

Spejlet med sølvrammen hænger på Nimb, stedet med de gode GTA'er, men det er lige en kende for stort, så jeg må nøjes med det, jeg fik gravet frem, da Bjørnen og jeg ryddede loftet. Dog, ved jeg ikke lige, om det ender med en sølvramme, men et eller andet skal jeg nok finde på.

Ventetiden sluttede i går, da posten slog bankeslag.

Og pudsigt nok, når man taler om solen. I morgen kommer Piskeriset forbi hytten her til en kop te og en sandwich. Vil skal konspirere.

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeps - og verden vil ikke være den samme efter det ;-)

Glæder mig til i morgen!

Sifka sagde ...

Piske, jeg glæder mig også:)