torsdag den 10. september 2009

Tossede torsdag

Here we go again. For tredje gang i løbet af to uger røg min tidlige fri-dag af h til. Det gjorde min torsdagsrengøring også. Jeg sov ikke ret meget i nat, så jeg væltede udmattet omkuld i sofaen, da jeg endelig ramte de hjemlige gulvbrædder med trætte fødder, trætte ører og ja, træt altsammen.

Efter et par timer brød jeg atter gennem overfladen, men hvem gider begynde en rengøringsdag klokken syv om aftenen?

Bjørnen lavede lækre burgere til aftensmad, og om lidt ligger jeg igen i sofaen, for at se en smule fjernsyn, inden jeg kryber i kanen, for at få krop og sjæl til at mødes igen under ordnede forhold. Jeg er fungerer nemlig som en hovedløs høne, hvis jeg ikke får sovet nok, når tingene maser.

Og maser, det gør de. Sgu!

7 kommentarer:

SOLSAUM sagde ...

Søvn gjer godt! Ha ei god natt så du er klar til helga;.)

Septemberliv sagde ...

Nogle dage burde bare slettes af kalenderen!

God nat og sov godt i nat :^)

Hanne sagde ...

Jeg håber du må få en frejdig fredag ovenpå møgdagen.

Jeannette Mariae sagde ...

Håber du har fået din skønhedssøvn og at din fredag må blive til 'guld'.

Knus fra engen ;-)

Unknown sagde ...

Det er fint at have planer for en dag, men også fint når du må ændres..
Håber du er vågnet frisk og frejdig :-)

Helle K. sagde ...

INGEN gider gøre rent kl. 7 om aftenen!
Jeg håber, at du fik en god nats søvn - jeg sender lige et weekend-kram :)

capac sagde ...

Ja, uden masser af søvn, mad og drikke dur helt(in)den ikke! :)