søndag den 29. juli 2007

Ris og resultater.

Bjørnen kom tomhændet hjem. Ingen ris i dag, bedre held i morgen. For der er mad nok til i morgen.

Det bekom os vel, Andrea, meget. meget vel, og nu er vi stopmætte og er faldet om i de bløde møbler. Ja det vil sige, i første omgang er det Bjørnen, der er faldet foran fjerneren. Katten har ligget ned hele dagen, så deri er intet nyt.

Jeg selv, har en halsklud og en stak knappenåle, jeg skal lege med, for jeg er blevet færdig med førsteforsøget med aflangt Birch, og det er jeg glad for. Pyha, men med maven fuld af karryret er det ikke strikketøjsopspænding nede på gulvet, jeg har allermest lyst til.

3 kommentarer:

Andrea sagde ...

Hvor er jeg glad for at høre, at karryretten var værd at spise, nogle gange snyder erindringer jo.

Overvejer om jeg skal gøre forsøget en dag, men det er ikke rigtig single mad, så det må blive, når jeg har besøg.

Anonym sagde ...

Der hvor regnbuen ender bor jeg... mærkeligt eller hvad?

Sifka sagde ...

Andrea Hus: Du kan rolig byde på gæstebud på den ret. Den er go' nok og endnu engang tak for inspirationen:)

Marianne: Når jeg står på Metrostationen, er jeg begyndt, at tænke over at du bor et eller andet sted derude :)