I går landede jeg på filmen Live Free or Die Hard – eller også kendt som
Die Hard 4.0. Vist nok den fjerde ombæring i...
søndag den 2. september 2007
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Her klinger latteren højlydt fra de hængekøjegyngende hættemåger!
Jeg lukker biksen for i dag. Musene hopper og ryggen strejker. Når der er ro på igen, kommer der billeder, beskrivelser og opskrifter på de æbleherligheder jeg i trods hev i land.
Skrevet af
Sifka
den
2.9.07
1 kommentar:
Med de lækre æbleboller så fortjener du også at slukke for idag. Pas godt på dig selv og hils Al Pacino
Send en kommentar