I går landede jeg på filmen Live Free or Die Hard – eller også kendt som
Die Hard 4.0. Vist nok den fjerde ombæring i...
mandag den 3. september 2007
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Her klinger latteren højlydt fra de hængekøjegyngende hættemåger!
Det var da i Camilla Plums 'Sødt' at jeg fandt lysten til æblegrød med knasesukker og fløde. Undskyld.
Skrevet af
Sifka
den
3.9.07
Ingen kommentarer:
Send en kommentar