mandag den 4. august 2008

Mirakler

Da jeg kom hjem fra min tur ned ad bakken, stod og glanede ud i baghaven,mens jeg snakkede i mobilen med Septemberalfens mor. Vi lagde en lille smule planer for dagen i morgen, men kun små skridt. Måske er jeg heldig at få en ganske særlig oplevelse, men det kan jeg i så fald vende tilbage til.

Mens vi snakker, ankommer, nej ikke skrattmåsan, men gråtrutten. Ret usædvanligt, synes jeg, når man tager i betragtning, at jeg altså ikke ligefrem har havudsigt her. Og så lander den ovenikøbet lige midt i en baghave for foden af Himmelbjerget.

Jamen, de er da bare så vilde med mig, de der måsar.

3 kommentarer:

Kagekonen sagde ...

Søde ven, de er lige så vilde med dig som vi andre er.

Forleden da vi var på Christianshavn, kom en skratmås og landede i kanalen lige ud for, hvor vi spiste, og så fik husbonden at vide, hvad måger hedder på svensk, og han var slet ikke overrasket over, at jeg havde den viden fra blogland...

Fortsat god ferie.

Sifka sagde ...

Tak, hvor du gør mig glad. Det er godt, at du kan brilliere med dit svenske...

Lotte sagde ...

Jeg er ingen mås, men jeg er sgu også vild med dig!