tirsdag den 9. september 2008

Kaosteori

Den boligforening, som jeg tilfældigvis tilhører, samt en flok håndværkere, har sådan set besluttet for mig, hvad jeg skal lave i weekenden. Der skal nemlige håndværkes i mit kosteskab, og Bjørnen påtog sig opgaven med at tømme det.

Hold da fest, hvor fylder det meget, og det skal på plads igen, for jeg kan ikke leve med et kosteskabs indhold placeret i stuer og gange. Kan nogen forøvrigt det?

Nåmen, på den anden side set, noget skal man jo bruge de der weeekender til, så det er vel bare at gå i gang i den førstkommende af slagsen.

Men så let er det altså ikke, og for et øjeblik siden stod jeg i nærmest panik, og vaskede op. Hvis jeg ikke tager mig gevaldigt sammen, er vasketøjet lagt sammen, og tromlen fyldt op med en ny omgang inden jeg får set mig om. For, som før nævnt, bliver jeg smadder frustreret over rod, der pludseligt og umotiveret, breder sig om ørerne på mig.

Men når håndværkerne er skredet og weekenden er ovre, så står jeg der med et nydeligt og rydeligt kosteskab, og stråler af fornøjelse. Håber jeg da.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

uhhha Sifka...ikke sjovt med roderi...kan godt følge dig...

Anonym sagde ...

Der er aldrig noget, der ikke er godt for noget andet - vist ikke helt korrekt citeret. Men du ved nok, hvad jeg mener.

Ryd op i dit rod er en herlig bog af Karen Kingston. Kender du den. Fnis...

Sender gode tanker til dig og din dag, Kære Sifka ;-)

Unknown sagde ...

Er der ikke noget med, at de der kasser fra Årstiderne, skal returneret? :D
Det ville da lette svært på det ;o)
Meget smukke stole.
Held og lykke med det hele, skal nok blive godt igen.

HANNE sagde ...

Stoooort kosteskab, jeg er sikker på, børnene fra Narnia også er derinde :O)

Lene sagde ...

Sifka, jeg har vist en snert af den handlemåde med at gå i gang med noget helt andet. held og lykke med projektet :-)

Jette sagde ...

Dit kosteskab må være stort... vi har en lade :)