torsdag den 18. september 2008

Pandoras kosteskab

Det var da utroligt, hvad sådan en omgang oprydning af kosteskab kan føre med sig af rod. Kosteskabet står nu i sin fineste orden, men smitten har bredt sig til andre hylder, andre steder.

Jeg gider næsten ikke, men på den anden side set, har jeg nu chancen for at komme tilbunds i skidtet, og det gider jeg egentlig godt.

Og så kan december bruges på julepynt, brunkager og honningheste, i stedet for at lave kalenderprojekter, der indebærer større renoveringer ligesom sidste år.

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Det kan være jeg skal overtage kalenderprojektet :-)

Anonym sagde ...

Orv, der fik du mig lige et år tilbage. Der skulle bytte rundt på nogle lokaler i vores matrikel og jeg begyndte med at ordne pulterkammeret. Det blev systematiseret, der blev smidt ud og der blev plads. Ind til vi havde lavet hele omflytningen. Så flød det igen ... og det gør det stadig.

Når man begynder oprydningen et sted, så har det med at flytte rundt.

Anonym sagde ...

Sikke en Feng Shui du får skabt.
Jeg hader tanken om at skulle rydde op med elsker det når jeg først er i gang, sætte i system, smide ud, skade plads.

Anonym sagde ...

Uf, jeg haaaader at rydde op, men jeg kan godt se, at jeg har to tøjskabe, som skriger efter mig, hver gang jeg åbner dem. Måske i morgen, der kommer jo ikke nogen og gør det for mig...