onsdag den 17. september 2008

Pestolam

Jeg er fuldstændig fjantet med pappadelle for tiden, og når man, som jeg, ikke er helt på toppen, var det dejligt at størstedelen af aftensmåltidet, var lavet på forhånd. Jeg kogte pappadelle, og skar en rest stegt lam fra fryseren i strimler, og vendte sammen med pestoen, som jeg lavede i går.

Færdig arbejde, og endelig sofa i længere tid. Jeg har undgået at ligge, eller sidde for meget, men nu synes jeg, at jeg vil løbe risikoen. Der er lejet film, og jeg er sikret en næsten smertefri aften. Jeg tror på det.

Alt er godt!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, Sifka - alt er godt. God dag til dig ;-)

Unknown sagde ...

Håber natten har bragt nogen hvile og pillerne har fået lidt hånd om smerterne. Det bliver så hurtigt en ond cirkel. Smerte cirkler skal bbrydes , og det kan kun gå for langsomt!