søndag den 18. januar 2009

Kyndelmissekællingekomsammen

Jeg synes, at kunne fornemme, at der var interesse nok for mit lille tegnebrætsprojekt, så jeg inbyder derfor til strik, og historiefortælling i hytten her


søndag den 1. februar, kl. 12.00-18.00.

Jeg forestiller mig, at vi hver især bidrager med et eller andet, der kan sættes på bordet til alles glæde og fornøjelse. Det kunne være kage, brød, ost, pølse, marmelade, eller andre spiselige lækkerier, der passer til et eftermiddagsarrangement.

Er du interesseret i at deltage, så send mig en mail. Skulle der, mod forventning, tilmelde sig flere end hytten her kan overskue, finder jeg et egnet sted, så hold dig ikke tilbage.

Lad os se, om vi kan gå fra tegnebræt til virkelighed.

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

Øj Sifka, jeg vil elske at deltage i dit arrangement! Jeg sender dig fluks en mail. :o)

Gitte sagde ...

Jeg er også med - mail er afsendt :-)

Pernille sagde ...

Jeg ville rigtig gerne med, men lige den dag befinder jeg mig i Århus.
I stedet vil jeg ønske en rigtig hyggelig dag til alle jer andre :)